Kui Teil reisi kestel või osutatava teenusega tekivad probleemid ja leiate, et reisiteenus ei vasta kehtestatud tingimustele, peate sellest koheselt reisiteenuse kohapealset osutajat informeerima. Kui kohapeal lahendust ei leita, tuleb esitada kirjalik avaldus Albamare OÜ hiljemalt 5 päeva jooksul reisi lõppemisest ja lisada avaldusele tõendid reisitingimuste ja reisikirjelduste mittevastavuse kohta ning dokumend lisakulutustest ja tekkinud kahjust. Meie edastame avalduse reisiteenuse osutajale.
1. Dokumentide õigsus
- Reisija peab järgima, et tema reisidokumendid vastaksid kehtivale korrale.
- Peale reisidokumentide kättesaamist, palun kontrollige vajalike dokumentide olemasolu, samuti nime, kuupäeva, reisikirjelduse ja teiste oluliste andmete õigsust. Kõikidest puudustest peab reisija teatama viivitamatult oma reisikonsultandile. Peale reisi algust esitatud kaebused dokumentides esinevate vigade kohta rahuldatakse ainult antud hetkel olemasolevate võimaluste piires.
2.Tellimuste muutmine või tühistamine
- Igal reisikorraldajal, transpordiettevõttel, hotellil või muul turismiettevõttel on omad reeglid tellimuste muutmise ja tühistamise kohta. Meie, vahendajatena, jälgime nendepoolseid ettekirjutisi täpselt samades piirides, nagu ettevõtted ise otse kliendiga suheldes teeksid. Reisiteenuse tellimisel palume küsida ammendavat informatsiooni tellimuse muutmiste/tühistamise tingimuste kohta meie reisinõustajalt.